Sökresultat
Filtrera
Filtyp
Din sökning på "Konsten att dö: om döendets teologi och filosofi" gav 11272 sökträffar
alkoholvanor – Vetenskap och Hälsa
https://www.vetenskaphalsa.se/tag/alkoholvanor/ - 2025-09-13
cystisk fibros – Vetenskap och Hälsa
https://www.vetenskaphalsa.se/tag/cystisk-fibros/ - 2025-09-13
kal fläck – Vetenskap och Hälsa
https://www.vetenskaphalsa.se/tag/kal-flack/ - 2025-09-13
vård i hemmet – Vetenskap och Hälsa
https://www.vetenskaphalsa.se/tag/vard-i-hemmet/ - 2025-09-13
alkoholforskning – Vetenskap och Hälsa
https://www.vetenskaphalsa.se/tag/alkoholforskning/ - 2025-09-13
antibiotikaanvändning – Vetenskap och Hälsa
IVF – Vetenskap och Hälsa
https://www.vetenskaphalsa.se/tag/ivf/ - 2025-09-13
leva utan hår – Vetenskap och Hälsa
https://www.vetenskaphalsa.se/tag/leva-utan-har/ - 2025-09-13
midjemått – Vetenskap och Hälsa
https://www.vetenskaphalsa.se/tag/midjematt/ - 2025-09-13
Lina Sturfelt
Head of department Contact details Email: lina [dot] sturfelt [at] hist [dot] lu [dot] se Phone: +46 46 222 79 18Organisation Department of History Room number: LUX:A313 Service point: 30 WebpageLina Sturfelts profile in Lund University research portalOther affiliations Profile area member LU Profile Area: Human rights Senior lecturer Human Rights Studies Affiliated researcher Centre for East and
https://www.humanrights.lu.se/lina-sturfelt - 2025-09-13
Elkonvertering och förmaksflimmer
Syskonbesök på neonatalavdelning
Föräldrars upplevelse av telefonrådgivning och bemötande på en barnakutmottagning
Förekomst av fallriskbedömning på patienter över 65 år som fallit
Närståendes närvaro under hjärt- lungräddning
Patienters upplevelse av information vid en urografiundersökning
Sjuksköterskors upplevelse av stress och utbrändhet
Den kompetente läraren - Yttre och inre ramfaktorer och deras inverkan på undervisning
Title: The competent teacher-external and internal frameworks and their influence on educational praxis. This thesis is about what kind of approach a teacher (may) consider when he is facing parameters that he can not do anything about, in this case represented by political, educational och social frameworks. One of the things a teacher can do to adapt to the situation is to see what possibilities