Sökresultat

Filtyp

Din sökning på "Konsten att dö: om döendets teologi och filosofi" gav 12821 sökträffar

Ida Scherman

Research administrator Contact details Email: ida [dot] scherman [at] fysik [dot] lu [dot] se Phone: +46 46 222 76 72 Mobile: +46 72 219 72 84Organisation Solid State Physics Visiting address: Professorsgatan 1, Lund Room number: C364B Service point: 14 WebpageIda Schermans profile in Lund University research portalOther affiliations Doctoral student Human Rights Studies Profile area member LTH Pr

https://www.fysik.lu.se/en/ida-scherman - 2025-11-14

Kreativitet i instrumentalundervisning - Hur kan man som instrumentalpedagog skapa förutsättningar för eleven att utveckla sin musikaliska kreativitet?

Title in English: Creativity in instrumental teaching - How can the instrumental teacher create the necessary conditions for pupils to develop their musical creativity? This paper seeks to answer the question: How can the instrumental teacher create the conditions for pupils to develop their musical creativity? The study is based on qualitative interviews with three people who are both professiona

Inomkontraktuellt ansvar vid professionell rådgivning - En principiell diskussion om det tillitsbaserade rådgivaransvaret

Professionella rådgivares skadeståndsansvar har på senare tid tilldragit sig allt mer uppmärksamhet såväl i rättspraxis som i doktrin. Det s.k. rådgivaransvaret avser skadestånd för ren förmögenhetsskada för felaktiga råd, upplysningar och annan information. De yrkesgrupper som berörs av rådgivaransvaret är exempelvis: revisorer, advokater och andra jurister, ekonomkonsulter, mäklare, värderings-

Till botten med hållbar kryssning - Kryssning i Helsingborg ur ett Triple Bottom Line-Perspektiv

The cruise industry has over the last few decades had an extensive growth. More and more people are going on cruises today than ever before. To a smaller destination, the economic impacts of cruise tourism are significant. On the other hand, it can also create an unbalance when it comes to environmental and social issues at the destination. The purpose of this paper is to, from a Triple Bottom Lin