Digital technologies: Governing or serving educational practice?
Digital technologies: Governing or serving educational practice? | Avdelningen för högskolepedagogisk utveckling
Filtyp
Digital technologies: Governing or serving educational practice? | Avdelningen för högskolepedagogisk utveckling
“I’m a Google teacher” | Avdelningen för högskolepedagogisk utveckling
The international classroom | Avdelningen för högskolepedagogisk utveckling
https://www.ahu.lu.se/pedagogisk-utveckling/seminarier/seminarie-arkiv/the-international-classroom/ - 2025-07-06
Language and communication | Avdelningen för högskolepedagogisk utveckling
Tidskriften Högre utbildning | Avdelningen för högskolepedagogisk utveckling
https://www.ahu.lu.se/pedagogisk-utveckling/tidskriften-hogre-utbildning/ - 2025-07-06
Akademiskt skrivande/Academic writing | Avdelningen för högskolepedagogisk utveckling
https://www.ahu.lu.se/resurser/akademiskt-skrivande/ - 2025-07-06
Undervisning för hållbarhet | Avdelningen för högskolepedagogisk utveckling
https://www.ahu.lu.se/resurser/undervisning-for-hallbarhet/ - 2025-07-06
Tidigare evenemang | Avdelningen för högskolepedagogisk utveckling
https://www.ahu.lu.se/resurser/undervisning-for-hallbarhet/evenemang/tidigare-evenemang/ - 2025-07-06
Seminarium om serious games | Avdelningen för högskolepedagogisk utveckling
https://www.ahu.lu.se/resurser/undervisning-for-hallbarhet/evenemang/tidigare-evenemang/seriosa-spel/ - 2025-07-06
Idéer som kan ge stöd åt transformativ förändring | Avdelningen för högskolepedagogisk utveckling
https://www.ahu.lu.se/resurser/undervisning-for-hallbarhet/evenemang/tidigare-evenemang/transformativ-forandring/ - 2025-07-06
Handleda tvärvetenskapliga uppsatser | Avdelningen för högskolepedagogisk utveckling
https://www.ahu.lu.se/resurser/undervisning-for-hallbarhet/evenemang/tidigare-evenemang/tvarvetenskapliga-uppsatser/ - 2025-07-06
Om undervisning för hållbarhet | Avdelningen för högskolepedagogisk utveckling
https://www.ahu.lu.se/resurser/undervisning-for-hallbarhet/om-undervisning-for-hallbarhet/ - 2025-07-06
Hem | Avdelningen för teknisk akustik Hoppa till huvudinnehåll Den här webbplatsen använder cookies för att förbättra användarupplevelsen. Genom att fortsätta använda webbplatsen samtycker du till att cookies används enligt vår cookie-policy (på LTH:s webbplats) . Absolut nödvändiga cookies Dessa cookies är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera och kan inte stängas av i våra system. Dessa coo
https://www.akustik.lth.se/ - 2025-07-06
Forskning | Avdelningen för teknisk akustik Hoppa till huvudinnehåll Den här webbplatsen använder cookies för att förbättra användarupplevelsen. Genom att fortsätta använda webbplatsen samtycker du till att cookies används enligt vår cookie-policy (på LTH:s webbplats) . Absolut nödvändiga cookies Dessa cookies är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera och kan inte stängas av i våra system. Des
https://www.akustik.lth.se/forskning/ - 2025-07-06
Laboratorium | Avdelningen för teknisk akustik Hoppa till huvudinnehåll Den här webbplatsen använder cookies för att förbättra användarupplevelsen. Genom att fortsätta använda webbplatsen samtycker du till att cookies används enligt vår cookie-policy (på LTH:s webbplats) . Absolut nödvändiga cookies Dessa cookies är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera och kan inte stängas av i våra system.
https://www.akustik.lth.se/laboratorium/ - 2025-07-06
Publikationer | Avdelningen för teknisk akustik Hoppa till huvudinnehåll Den här webbplatsen använder cookies för att förbättra användarupplevelsen. Genom att fortsätta använda webbplatsen samtycker du till att cookies används enligt vår cookie-policy (på LTH:s webbplats) . Absolut nödvändiga cookies Dessa cookies är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera och kan inte stängas av i våra system.
https://www.akustik.lth.se/publikationer/ - 2025-07-06
Examensarbete | Avdelningen för teknisk akustik Hoppa till huvudinnehåll Den här webbplatsen använder cookies för att förbättra användarupplevelsen. Genom att fortsätta använda webbplatsen samtycker du till att cookies används enligt vår cookie-policy (på LTH:s webbplats) . Absolut nödvändiga cookies Dessa cookies är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera och kan inte stängas av i våra system.
https://www.akustik.lth.se/utbildning/examensarbete/ - 2025-07-06
Kurser | Avdelningen för teknisk akustik Hoppa till huvudinnehåll Den här webbplatsen använder cookies för att förbättra användarupplevelsen. Genom att fortsätta använda webbplatsen samtycker du till att cookies används enligt vår cookie-policy (på LTH:s webbplats) . Absolut nödvändiga cookies Dessa cookies är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera och kan inte stängas av i våra system. Dessa
https://www.akustik.lth.se/utbildning/kurser/ - 2025-07-06
Money may have originated through long distance trade, new theory suggests Money may have originated through long distance trade, new theory suggests Publicerad den 20 februari 2025 Two of the most commonly accepted theories for the origin of money are the commodity theory and the chartalist theory. Both have drawbacks, but in recent years, the chartalist theory has gained much traction. A recent
https://www.ark.lu.se/article/money-may-have-originated-through-long-distance-trade-new-theory-suggests/ - 2025-07-06
Ny studie belyser demografin i de nordiska snörkeramiska grupperna Ny studie belyser demografin i de nordiska snörkeramiska grupperna Publicerad den 20 januari 2025 Tiden runt 2600 före vår tideräknings början tycks befolkningen ha ökat markant i södra Skandinavien, men tiden tycks också härjat av återkommande sjukdomar eller krig. Genom ett samarbete mellan Anna Tornberg och Helle Vandkilde (Århu
https://www.ark.lu.se/article/ny-studie-belyser-demografin-i-de-nordiska-snoerkeramiska-grupperna/ - 2025-07-06